2009. december 10., csütörtök

Star Trek 2009

Mindenki mást vár egy nagy sikerű film eposz folytatásakor. Lesz aki megleli a számítását az új folytatásban, van aki viszont csalódott lesz. Sajnos én az utóbbi csoportba tartozok. Na de először nézzük meg az új epizód trailer-ét.



Amint látjátok, a látvány fantasztikus, az Enterprise gyönyörűen ki van dolgozva, az akciójelenetekre is nagy hangsúlyt fektettek. Na de mit ér a látvány, ha a belső üres. A Star Trek nekem mindig is a komoly tudományos fantasztikumot jelentette. Soha nem az effektekről volt híres a sorozat, arra ott volt a Star Wars. Az Űrszekerekben viszont mindig volt valami filozofikus és elgondolkodtató történet, a Star Wars űr-operájához képest. Már a trailer-t látva sejtettem hogy ezt a mély történetet az új epizódban nem fogom meglelni. Igazam lett.

Kicsit olyan "Tom and Jerry Kids" hangulata van az egésznek. Kirk egy igazán nagypofájú léhűtő, szerintem túl van játszva a szerepe. Spock és Uhura románca sem hiányzott annyira a filmbe. A történet pedig szerintem "nudli".

Ettől függetlenül meg lehet nézni, viszont készüljetek fel, ez nem sci-fi hanem "sör és chips" színvonalú szórakoztató űr-akciófilm.

És zárszóként következzen kedvenc Star Trek filmem, a "Végső Határ" trailer-je és kedvenc jelenetem teljes terjedelmében.



2 megjegyzés:

  1. Sándorom a helyzet az, hogy idáig még csak ódákat hallottam erről a filmről, téged kivéve.
    A dícsérők között pedig érdekes módon volt igazi Star Trek fan is. Személy szerint így csak a bemutatóra tudok hagyatkozni, ami tényleg nem teljesen a megszokott hangulatot eleveníti fel, hanem ahogy a címében is szerepel '2009'-ét. Bele értve ebbe a ma oly népszerű effekteket, akciót, románcot (ahol kötelzően elő kell bukkannia valami női testrésznek is). Jó így, hogy hallok valami negatívumot is, mert olyan nincs, hogy tökéletes :).
    Már egy ideje meg szeretném nézni én is, kutatom is az 1080p-s változatot. Torrenten persze megvan, csak nagy, a netem meg lassú :).
    Szóval ha meg lenne valahol, azt szívesen venném és csatlakoznék a véleményt alkotók most még szűkös táborához.

    VálaszTörlés
  2. Ezt a kettős érzést csak az szemlélteti jobban ha megnézed a filmet az IMDB-n. A felhasználói vélemények között kb. 50% 9-10 csillagos áradozást találsz, de kábé ugyanennyi a 1-2 csillagos "Nem tudom mi volt ez, de hogy nem Star Trek, az biztos!" jellegű is.

    Szumma szummárum, azért ne aggódj, nézhető az új film is! Akinek pedig a régi hiányzik, vegye meg 500 Ft-os leárazott DVD-n. :-)

    VálaszTörlés