2009. november 8., vasárnap

Újra itt

Sziasztok!

Megtaláltam az oldalt, nem volt egyszerű, de nem adtam fel!
Sajnos a jelszavamat elfelejtettem úgyhogy újat csináltattam.

Mivel a múltkor mondtátok, hogy az oldal továbbra is aktív, gondoltam én is felnézek és írok egysmást, nameg mazsolázok az archívumból egy "kicsit", na de nem gondoltam, hogy 10 perc alatt elejétől a végéig érek rajta :D. Majd felpörgetjük :D

Szomszéd, a jövő szombati partiról mit lehet nagyjából tudni? Hánytól lesz, hányan leszünk stb.?

7 megjegyzés:

  1. Szia, Imi! Igen, a "felpörgetés" relatív fogalom: Az egy-két havonta egy bejegyzésről heti egy-kettőre "felpörgetni" szerintem jó kezdet. Várjuk viszont a ti bejegyzéseiteket is, és így még színesebb lehet ez az oldal.

    Hétvégén találkozunk! Mit vigyek, mi legyen majd a program? Backgammon, dominó, vagy csak beszélgetés?

    VálaszTörlés
  2. Szevasztok! Örülök, hogy végre Szomszéd is 'megkerült'. :)
    A hétvégéről még csak annyit, hogy délután lesz valamikor, szerintem olyan 14-18 órás kezdettel és igény szerinti befejezéssel, de majd ezeket pontosítom. Lesz egy kis kaja, meg pia, no meg a szokásos hangulat -Buzik-cigányok-meg a sz@rás a terítéken :)-.
    Sanyikám, nyugotan hozd a Dominót meg a Backgammont is, szerintem valami körversenyt nyomhatunk velük.

    Még annyi, hogy ha a lányok netán elvonulnának külön, akkor előkaphatjuk a laptopokat :)

    Ha valami kérdés, ohaj, sóhaj, panasz lenne, akkor csak nyugodtan. Ja és ötleteket is várok kaja ügyben.

    VálaszTörlés
  3. A kajával kapcsolatban csak annyi a kérésem hogy helyel-közzel azért (energiaszegény) diétás legyen. Végre az alsó határát súrolom a 75 kg-nak, a megcélzott 72 kg pedig még messze van... ;-)

    VálaszTörlés
  4. Jól van Sándorom, meglátom mit tehetek. :)
    Lesz azért 'dagi' kaja is, hogy a nagytöbbség igényeit kielégítsük.

    VálaszTörlés
  5. Szomszéd, a laptopokat vigyük át pénteken, hogy a csajok ne vegyék észre? Én puffasztott rizset szeretnék sárgarépával vacsorára ha megoldható, előre is köszi:)

    Na jó munkát mindenkinek!

    VálaszTörlés
  6. A sárgarépás rizs mellé kapsz még Imi egy üres kávét is, ne aggódj! ;-) Jó munkát neked is.

    VálaszTörlés
  7. Rizs az lesz, hogy milyen formában az maradjon meglepetés. Puffasztott rizs szintén lesz, az ismert formában :).
    Egyébként tanácskozunk anyuval keményen, hogy milyen kaja legyen, de biztos ami biztos péntekre szabit vettem, ki, hogy klappoljanak a dolgok. A pontos kezdési időpontot holnap estig megmondom.

    VálaszTörlés