2010. március 3., szerda

Kínai kaja


Hazaérsz a munkából, beállsz a kocsival a garázsba, a sarokba dobod a hátizsákot, és ezzel együtt szeretnéd a sarokba dobni a nap összes nehézségét, gondját-baját, legalább ma estére. Én sajnos nem tudom ilyen könnyen a sarokba lendíteni a problémákat, viszont van többek között egy dolog ami ki tud kapcsolni: a főzés. Ma este sem volt ez másképp, elhatároztam hogy össze ütök egy fincsi vacsorát, időt viszont nem akartam sokat áldozni rá. Ezért aztán a kínai polcról vettem le készételeket, mondhatni "amerikaiasra" vettem a figurát. Feltettem a rizst főni, a levest és a szószt be a mikróba, 15 perc alatt kész is volt a fenséges dobozos vacsora. Az étket pedig stílusosan, TV-nézés közben fogyasztottam el. Befejeztem egy szórakoztató (bár tartalmas) vígjátékot, "Couples' Retreat" címmel, miközben szürcsöltem a levest és kanalaztam a fincsi édes-savanyú rizst. Már csak egy doboz jégbe hűtött sör hiányzott volna hogy teljes legyen a kép. Ilyen ital viszont itthon nincs, mivel sportemberek vagyunk. :-)



Most pedig tele hassal lehet is kezdeni a blog írást, van mit bepótolni legutóbbi bejegyzésem óta.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése